وظایف و درآمد ادمین:
خیلی از صاحبین کسبوکارها به دلیل کمبود وقت، نیاز دارن که ادمین استخدام کنن.
به طور کلی دو نوع ادمین داریم:
ادمین مدیریت و فروش که وظایفشون تا یه جایی مشترکه ولی تفاوتهایی هم باهم دارن.
وظایف ادمین مدیریت پیج:
انتشار پست:
ادمین موظفه در طول هفته ۱ تا ۷ پست با هشتگهای پربازده، کپشن درست، لوکیشن و alt text رو در ساعتهای پربازده و مناسب محتوا منتشر کنه.
انتشار استوری:
هر پیج روزی ۴-۱۲ تا استوری که شامل ابزارهای تعاملی هم میشن باید منتشر کنه، وظیفه ادمین انتشار منظم این استوریها در ساعتهای طلایی هست.
تعامل با مخاطبین:
این تعامل شامل پاسخگویی به موقع دایرکتها و کامنتها، ریپلای کردن استوری بقیه(حدودا ۲۰ استوری در روز)، گذاشتن کامنت و لایک کردن پستهای مرتبط با موضوع پیج، ایجاد تعامل تا یک ساعت بعد از انتشار پستها و...
ادمین فروش:
ادمینهای فروش که برای پیجهای فروشگاهی استخدام میشن علاوه بر کارهایی که ادمین مدیریت پیج انجام میده یک سری وظایف دیگه هم دارن که در اسلاید بعدی بهتون میگیم.
وظایف ادمین فروش:
بررسی موجودی، قیمت محصول و خدمات
اشراف کامل به محصولات و خدمات و ارائه مشاوره به فالوورها و تبدیل آنها به مشتری
پیگیری سفارشات و پرسیدن نظر خریداران
درآمد ادمین:
لازم به ذکر هست همهی ادمینها موظفن گزارش روزانه ارائه بدن و کارفرما رو از فعالیتهای خودشون باخبر کنن.
درآمد ادمینهای مدیریت پیج از 1 میلیون تومان و ادمینهای فروش از 3 میلیون تومان شروع می شود.