اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

صفحه نخست / دیدنت بلاگ / مطالب مفید / اینجا

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

برندسازی:

برای برندسازی نباید مخاطب را با حجم عظیم تبلیغات رو به رو کنیم؛ تبلیغات ظریف و هدفمند میتواند شما را به برند قابل اطمینان و کارا تبدیل کند.

افزایش فروش:

قطعا یکی از دلایل اهمیت تبلیغات، افزایش فروش هست؛ در تبلیغات در اینستاگرام با هدف فروش باید ترکیبی از ویژگی های محصول، منافعی که به مخاطب میرسد و برتری های محصول ارائه داده شود وقابل ذکر است که باید از فروش مستقیم محصول خودداری کنیم.

افزایش نرخ تعامل:

یکی از بهترین روش‌ها برای ورود به اکسپلور و جذب مخاطب زیاد، افزایش نرخ تعامل است؛ برای چنین تبلیغاتی بهتر است محتواهای جذابی در پیجتون داشته باشید که واکنش مخاطب را در پی داشته باشد؛ بنابراین، پرسونای مخاطبتون رو بشناسید و متناسب با نیازها و دغدغه های مخاطبتون محتوا تولید کنید.

جذب فالوئر:

بالا رفتن اعتبار پیج با تعداد فالوئرهای بالا و تبدیل فالوئرها به مشتری یکی دیگر از دلایل اهمیت تبلیغات است. برای این که تبلیغات با هدف جذب فالوئر سودمند باشند، راه های مختلفی مثل برگزاری مسابقه و چالش و… وجود دارد.

کارشناس تبلیغات:

برای داشتن بیشترین بازدهی ممکن و درست ترین انتخاب‌ها در این حوزه بهتر هست یک کارشناس تبلیغات استخدام کنید؛ کارشناس تبلیغات مسئول انطباق یک استراتژی برند اصولی برای بازار هدف کسب‌وکار است؛ وظایف و مهارت‌های ضروری کارشناس تبلیغات:

* مسلط به اصول نگارش محتوای تبلیغاتی

* تسلط کامل به شبکه های اجتماعی

* تسلط به مفاهیم بازاریابی، اصول تبلیغات، برندینگ و استراتژی های تبلیغات

* توانایی طراحی پلن های تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی

* آشنایی با انواع مکانیزم های اثربخشی تبلیغات

* تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

درآمد کارشناس تبلیغات:

کارشناسان تبلیغات به صورت شرکتی و شخصی کار می‌کنند. درآمد آن‌ها بسته به نوع تبلیغات و بودجه متفاوت است و اکثر کارشناسان درصدی از هزینه تبلیغات رو به عنوان دستمزد برمی‌دارند.